Meie lood

Loovtööd 8.klassi noortelt 11. juuni valdek.rohtma


Juba aastaid on 8. klassi loovtööde kaitsmine olnud oodatud sündmus, sest on olnud erilisi, põnevaid ja huvitavaid lahendusi ning kaasakiskuvaid kaitsmisi.

Tänavu oli eriliselt huvitav, sest kaitstavaid töid laekus 17 ja kaitsmisele kulus rohkem kui neli tundi. Kohe peab ütlema, et kuulajatel jätkus kannatust, kuigi tööde tase oli erinev ja mõni kaitsjatest oli napisõnaline. Kaitsmiskomisjon kellelegi järeleandmisi ei teinud-jagus kiidusõnu, kriitikat ja piisavalt küsimusi, et kogu protsessist süvendatud ülevaadet saada.

Missugused olid selle aasta loovtööde teemad ja kes teostasid:

Kasper Tokman taastas vana kartauto ja nüüd võib sellega lausa rajale minna. Südame ja kannatusega teostatud töö, mis vajas põhjalikke tehnilisi teadmisi.

Rasmus Käärma meisterdas viikingite kilbi koopia. Keeruline oli vajalikke materjale hankida ja uurida tuli nii viikingite kui nende relvade ajalugu.

Reigo Znamenski ja Ken-Cardo Puustuse käe all valmis jalatsiriiul 1. klassi riidehoiuruumi. Lahendus oli originaalne. Kahju, et kasutusaeg jäi lühikeseks, sest garderoob ehitatakse ümber tänapäevasemaks.

Andri Juhkam ja Kevin Paulson korraldasid emakeelenädala, mis oli väga sisukas, hariv ja kuhu kaasati kõik kooliastmed. Lisaks erinevad näitused valminud töödest. Suurepärane ettevõtmine.

Erika Eliise Kupper koostas kooli lähemas ümbruses leidunud samblikest õppematerjali. Kogu töö andis välja teadustöö mõõdu, lisaks asjatundlik kaitsmine.

Maret Runno viis läbi liikumismänge ja muid liikuma kutsuvaid tegevusi. Kui kerge või raske on lapsi mängima saada, mis on takistused, kuidas aega leida, missuguseid mänge eelistada-need olid arutluse teemad.

Marcus Palk ja Kevin Merilaine meisterdasid jalgrattahoidlasse uue resti. Tulemus ja kogu töö otstarbekam planeerimine jäid pinnapealseks, kuigi uusi puutööoskusi saadi.

Reno Priks valmistas mandrite piltidega kuubikud, mida saab õppevahendina kasutada geograafia tundides.

 Alger Avi ja Mikk Karmiste korraldasid koolis aasta jooksul mälumänguturniiri, mis muutus esimestest voorudest populaarseks ja osavõturohkeks. Sisuliselt ja tehniliselt hästi lahendatud ettevõtmine.

Andreas Paju proovis jõudu arvutimängu tegemisel. Tulemus on tagasihoidlik, kuid on teadmine, kuidas edasi liikuda ja midagi tõsisemat proovida.

Annette-Mari Uudam ja Mariann Jõgi konstrueerisid ning õmblesid kodunduse tundide tarbeks kümme põlle. Huvitav oli erinevate kangaste kasutamine ja sobitamine stiilselt.

Aljona Karpuhhina ja Anna Astel täiendasid põllesid kokamütsidega, mis jäävad samuti kodunduse tundides kasutamiseks.

Steven-Henrik Semm korraldas 1. – 3. klassi õpilastest koosnevatele segameeskondadele teatevõistlused spordisaalis. Osalejad olid aktiivsed võistlejad, sest tegevused ja vahendid olid mitmekesised. Võistluses oli asjatundlikku suunamist, sportlikku võitlustahet ja hoogu.

Eleri Tann koostas mänge, mida kasutatakse edaspidi õppevahendina matemaatika tundides.

Victoria Verevsoo oli kunstiõpetajaks algklassides. Tundides õpiti erinevaid tehnikaid ja koos katsetades jõuti huvitavate lahendusteni. Kahju, et valminud töid ei näinud laiem publik.

Sander Irval restaureeris vanad kõlarid, muutes paremaks heli kvaliteedi ja seadme välimuse. Publik võis tulemust kuulda kaitsmisel.

Tormi Järve käe all valmisid õppevahendid matemaatika tunniks. Need olid läbimõeldult koostatud ja asjatundlikult esitletud.

Kaitsjad ei unustanud tänada juhendajaid, kes on sageli suurema vaeva nägijad kui juhendatavad ise.

Kõiki valminud töid on võimalik nii või teisiti kasutada ja suurem osa jääbki sügist ootama, kus neid proovida võib.

Etteheiteid tehti mõne töö puhul vormistuslikule poolele. See annab põhjust töö tõhusamaks planeerimiseks järgmisel õppeaastal.

Juba aastaid on 8. klassi loovtööde kaitsmine olnud oodatud sündmus, sest on olnud erilisi, põnevaid ja huvitavaid lahendusi ning kaasakiskuvaid kaitsmisi.

Tänavu oli eriliselt huvitav, sest kaitstavaid töid laekus 17 ja kaitsmisele kulus rohkem kui neli tundi. Kohe peab ütlema, et kuulajatel jätkus kannatust, kuigi tööde tase oli erinev ja mõni kaitsjatest oli napisõnaline. Kaitsmiskomisjon kellelegi järeleandmisi ei teinud-jagus kiidusõnu, kriitikat ja piisavalt küsimusi, et kogu protsessist süvendatud ülevaadet saada.

Missugused olid selle aasta loovtööde teemad ja kes teostasid:

Kasper Tokman taastas vana kartauto ja nüüd võib sellega lausa rajale minna. Südame ja kannatusega teostatud töö, mis vajas põhjalikke tehnilisi teadmisi.

Rasmus Käärma meisterdas viikingite kilbi

koopia. Keeruline oli vajalikke materjale hankida ja uurida tuli nii viikingite kui nende relvade ajalugu.

Reigo Znamenski ja Ken-Cardo Puustuse käe all valmis jalatsiriiul 1. klassi riidehoiuruumi. Lahendus oli originaalne. Kahju, et kasutusaeg jäi lühikeseks, sest garderoob ehitatakse ümber tänapäevasemaks.

Andri Juhkam ja Kevin Paulson korraldasid emakeelenädala, mis oli väga sisukas, hariv ja kuhu kaasati kõik kooliastmed. Lisaks erinevad näitused valminud töödest. Suurepärane ettevõtmine.

Erika Eliise Kupper koostas kooli lähemas ümbruses leidunud samblikest õppematerjali. Kogu töö andis välja teadustöö mõõdu, lisaks asjatundlik kaitsmine.

Maret Runno viis läbi liikumismänge ja muid liikuma kutsuvaid tegevusi. Kui kerge või raske on lapsi mängima saada, mis on takistused, kuidas aega leida, missuguseid mänge eelistada-need olid arutluse teemad.

Marcus Palk ja Kevin Merilaine meisterdasid jalgrattahoidlasse uue resti. Tulemus ja kogu töö otstarbekam planeerimine jäid pinnapealseks, kuigi uusi puutööoskusi saadi.

Reno Priks valmistas mandrite piltidega kuubikud, mida saab õppevahendina kasutada geograafia tundides.

Alger Avi ja Mikk Karmiste korraldasid koolis aasta jooksul mälumänguturniiri, mis muutus esimestest voorudest populaarseks ja osavõturohkeks. Sisuliselt ja tehniliselt hästi lahendatud ettevõtmine.

Andreas Paju proovis jõudu arvutimängu tegemisel. Tulemus on tagasihoidlik, kuid on teadmine, kuidas edasi liikuda ja midagi tõsisemat proovida.

Annette-Mari Uudam ja Mariann Jõgi konstrueerisid ning õmblesid kodunduse tundide tarbeks kümme põlle. Huvitav oli erinevate kangaste kasutamine ja sobitamine stiilselt.

Aljona Karpuhhina ja Anna Astel täiendasid põllesid kokamütsidega, mis jäävad samuti kodunduse tundides kasutamiseks.

Steven-Henrik Semm korraldas 1. ? 3. klassi õpilastest koosnevatele segameeskondadele teatevõistlused spordisaalis. Osalejad olid aktiivsed võistlejad, sest tegevused ja vahendid olid mitmekesised. Võistluses oli asjatundlikku suunamist, sportlikku võitlustahet ja hoogu.

Eleri Tann koostas mänge, mida kasutatakse edaspidi õppevahendina matemaatika tundides.

Victoria Verevsoo oli kunstiõpetajaks algklassides. Tundides õpiti erinevaid tehnikaid ja koos katsetades jõuti huvitavate lahendusteni. Kahju, et valminud töid ei näinud laiem publik.

Sander Irval restaureeris vanad kõlarid, muutes paremaks heli kvaliteedi ja seadme välimuse. Publik võis tulemust kuulda kaitsmisel.

Tormi Järve käe all valmisid õppevahendid matemaatika tunniks. Need olid läbimõeldult koostatud ja asjatundlikult esitletud.

Kaitsjad ei unustanud tänada juhendajaid, kes on sageli suurema vaeva nägijad kui juhendatavad ise.

Kõiki valminud töid on võimalik nii või teisiti kasutada ja suurem osa jääbki sügist ootama, kus neid proovida võib.

Etteheiteid tehti mõne töö puhul vormistuslikule poolele. See annab põhjust töö tõhusamaks planeerimiseks järgmisel õppeaastal.