Juba linnukesed väljas laulavad… 14. mai valdek.rohtma
Linnud laulavad, muru rohetab, päike soojendab ja seda kõike nautima lähevad need, kes klassis istumisest surmtüdinud on. Pealegi ei pääse õues viirused ründama, mis praegu eriti tähtis.
Nii ongi, et koolis olevaid õpilasi näeb õues ringi toimetamas ja maja on üpris vaikne. Loomulikult pole mõtete lihtsalt niisama ringi silgata, vaid ikka asja pärast. Õpetajad on nutikad ja oskavad erinevaid vahendeid kasutades tegevused vägagi mõtestatuks muuta. Mõned hetked 3. klassi tegemistest. Tavalisi mängukaarte kasutades õpitakse liitmist ja lahutamist, ning kui seda võistlusmomenti lisades paaristööna teha, muutub matemaatika tükk maad elavamaks. Suured tähekaardid on abiks lausete moodustamisel ja seda võib teha terrassil istudes. Jälle tegutsetakse meeskondadena ja vaid viie loositud tähe abil moodustatakse põnevad laused, mis lihtsalt niisama vedelema ei jää. Järgmiste reeglikaartide abil analüüsitakse tehtut risti ja põiki korrates keelereegleid.
Maja lähemas ümbruses ja pargis on piisavalt looduslikku materjali, millest Eesti kaart konstrueerida. Iga rühm märgib oma kaardile erinevaid asju: järved, linnad, kõrgustikud. Lõpuks on näiteks üks kaart täidetud võililleõitega, mis suuremaid linnu märgivad. Leidlik ju?
Laulmistunnis leitakse kohad pargi all ja vabas õhus ukulelet mängida on tore.
Siin on kirjas vaid mõned tunnid ja teemad, kuid neid jagub igasse päeva. Ees ootab kooliperele mõeldud õuesõppe päev ja liikumistunnid erinevate treeneritega.
Linnud laulavad, muru rohetab, päike soojendab ja seda kõike nautima lähevad need, kes klassis istumisest surmtüdinud on. Pealegi ei pääse õues viirused ründama, mis praegu eriti tähtis.
Nii ongi, et koolis olevaid õpilasi näeb õues ringi toimetamas ja maja on üpris vaikne. Loomulikult pole mõtete lihtsalt niisama ringi silgata, vaid ikka asja pärast. Õpetajad on nutikad ja oskavad erinevaid vahendeid kasutades tegevused vägagi mõtestatuks muuta. Mõned hetked 3. klassi tegemistest. Tavalisi mängukaarte kasutades õpitakse liitmist ja lahutamist, ning kui seda võistlusmomenti lisades paaristööna teha, muutub matemaatika tükk maad elavamaks. Suured tähekaardid on abiks lausete moodustamisel ja seda võib teha terrassil istudes. Jälle tegutsetakse meeskondadena ja vaid viie loositud tähe abil moodustatakse põnevad laused, mis lihtsalt niisama vedelema ei jää. Järgmiste reeglikaartide abil analüüsitakse tehtut risti ja põiki korrates keelereegleid.
Maja lähemas ümbruses ja pargis on piisavalt looduslikku materjali, millest Eesti kaart konstrueerida. Iga rühm märgib oma kaardile erinevaid asju: järved, linnad, kõrgustikud. Lõpuks on näiteks üks kaart täidetud võililleõitega, mis suuremaid linnu märgivad. Leidlik ju?
Laulmistunnis leitakse kohad pargi all ja vabas õhus ukulelet mängida on tore.
Siin on kirjas vaid mõned tunnid ja teemad, kuid neid jagub igasse päeva. Ees ootab kooliperele mõeldud õuesõppe päev ja liikumistunnid erinevate treeneritega.