Kunstisaalis, kunstisaalis... 21. jaanuar valdek.rohtma
Kunstiajaloo tund ainult õpikuga oleks masendavalt igav ja üksluine. Niisuguse olukorra vältimiseks siis plaan külastada põnevamaid näitusi Tartus ja seejärel jätkata tööd kuuldu ja nähtuga.
9.-12. klassi noored koos õpetaja Mare Toomperega otsustasid ERMi kasuks, kus veel on mõnda aega J. Manitski erakogust pärinevate teoste väljapanek. Näha saab läbilõiget Eesti kunstnike teostest nii enne kui pärast sõda. Erakogusse kuulub nüüdseks u 1000 teost, eksponeeritud on väljapanekul vaid 200.
Teine näitus, mis vääris külastamist, asus Tartu Kunstimajas. Praeguseks on väljapanek maha võetud, kuid kandis see nime“ Tartu kunsti aastanäitus“. Osales 110 kunstnikku, mis laseb aimu saada ettevõtmise suurejoonelisusest. Näituse kuraatori eesmärk oli luua esinduslik ja särav väljapanek.
Kindlasti tuleb lasta muljetel settida, aga esmane tagasiside on olemas.
MIKS? Käisime kunsti vaatamas.
Kes? 9.-12. klassi noored
Miks? Enda harimiseks, silmaringi laiendamiseks, et aimu saada, kuidas teised oma tundeid väljendavad, õppetöö huvitavamaks muutmiseks, kunstihuvi äratamiseks.
Veidi asjalikumas õhkkonnas oodatakse lisaks faktiteadmistele arvamust enim meeldinud teose kohta ja loomulikult koos põhjendustega.
Kunstiajaloo tund ainult õpikuga oleks masendavalt igav ja üksluine. Niisuguse olukorra vältimiseks siis plaan külastada põnevamaid näitusi Tartus ja seejärel jätkata tööd kuuldu ja nähtuga.
9.-12. klassi noored koos õpetaja Mare Toomperega otsustasid ERMi kasuks, kus veel on mõnda aega J. Manitski erakogust pärinevate teoste väljapanek. Näha saab läbilõiget Eesti kunstnike teostest nii enne kui pärast sõda. Erakogusse kuulub nüüdseks u 1000 teost, eksponeeritud on väljapanekul vaid 200.
Teine näitus, mis vääris külastamist, asus Tartu Kunstimajas. Praeguseks on väljapanek maha võetud, kuid kandis see nime“ Tartu kunsti aastanäitus“. Osales 110 kunstnikku, mis laseb aimu saada ettevõtmise suurejoonelisusest. Näituse kuraatori eesmärk oli luua esinduslik ja särav väljapanek.
Kindlasti tuleb lasta muljetel settida, aga esmane tagasiside on olemas.
MIKS? Käisime kunsti vaatamas.
Kes? 9.-12. klassi noored
Miks? Enda harimiseks, silmaringi laiendamiseks, et aimu saada, kuidas teised oma tundeid väljendavad, õppetöö huvitavamaks muutmiseks, kunstihuvi äratamiseks.
Veidi asjalikumas õhkkonnas oodatakse lisaks faktiteadmistele arvamust enim meeldinud teose kohta ja loomulikult koos põhjendustega.