Ungari - Võnnu - Ungari 15. aprill valdek.rohtma
Ungari Kultuuri Instituut korraldas Eesti koolilastele Ungari filmi vaatamise võimaluse. Seoses Ungari rahvuspühaga 15. märtsil, millega meenutatakse 1848. aasta ülestõusu ja vabadusvõitlust, näitas Ungari Kultuuri Instituut Oscariga pärjatud Zoltán Fábri filmi "Pál tänava poisid" (1968). Film linastus koostöös Ungari filmiarhiiviga 25.−26. märtsil Vimeo lingi kaudu. Filmi vaatama oodati eelkõige 2. kooliastme õpilasi.
Kirjandusõpetajad jagasid seda infot oma õpilastega, nii ka meie õpetaja Silvi Tenjes.
Lisaks filmile oli õpilastel võimalus peale vaatamist vastata nii konkreetselt filmi sisu puudutavatele kui ka filmist tõukuvatele suurtele inimlikele küsimustele (nt reetmine, au, sõprus, vaprus).
Kuna tänavu oli küsimustele vastajaid rekordarv – 3000, aitasid kirjandusõpetajad hinnata avatud vastustega osa (valikvastuseid hindas instituut). Avatud vastused näitasid Võnnu õpilaste head tunnetust inimese ees seisvatest suurtest probleemidest (sõprus, ausus, kaastunne) arusaamisel. Küsimusi oli kokku 34.
Meie jaoks on nimetatud ettevõtmine tähtis seetõttu, et 4. ja 6. klassi noormehed Tanel ja Martin Tee reageerisid, osalesid ja teenisid vastavalt 33 ja 31 punkti.
Iga vastanud osalejat peab Ungari Kultuuri Instituut meeles pisikese meenega. Kuna osalejaid oli palju, tuleb meene ootamisel varuda kannatust.
MIKS SELLEST NII PIKALT RÄÄKIDA?
Aga sellepärast, et põnevaid ettepanekuid tuleb palju, kuid mitmetestki neist tasub võimalusel kinni haarata. Manuses saab lugeja tutvuda filmi juurde kuuluva materjaliga, mis on mahukas, aga pakub õpilastele huvitavat ja harivat mõtlemisainet.
Ungari Kultuuri Instituut korraldas Eesti koolilastele Ungari filmi vaatamise võimaluse. Seoses Ungari rahvuspühaga 15. märtsil, millega meenutatakse 1848. aasta ülestõusu ja vabadusvõitlust, näitas Ungari Kultuuri Instituut Oscariga pärjatud Zoltán Fábri filmi "Pál tänava poisid" (1968). Film linastus koostöös Ungari filmiarhiiviga 25.−26. märtsil Vimeo lingi kaudu. Filmi vaatama oodati eelkõige 2. kooliastme õpilasi.
Kirjandusõpetajad jagasid seda infot oma õpilastega, nii ka meie õpetaja Silvi Tenjes.
Lisaks filmile oli õpilastel võimalus peale vaatamist vastata nii konkreetselt filmi sisu puudutavatele kui ka filmist tõukuvatele suurtele inimlikele küsimustele (nt reetmine, au, sõprus, vaprus).
Kuna tänavu oli küsimustele vastajaid rekordarv – 3000, aitasid kirjandusõpetajad hinnata avatud vastustega osa (valikvastuseid hindas instituut). Avatud vastused näitasid Võnnu õpilaste head tunnetust inimese ees seisvatest suurtest probleemidest (sõprus, ausus, kaastunne) arusaamisel. Küsimusi oli kokku 34.
Meie jaoks on nimetatud ettevõtmine tähtis seetõttu, et 4. ja 6. klassi noormehed Tanel ja Martin Tee reageerisid, osalesid ja teenisid vastavalt 33 ja 31 punkti.
Iga vastanud osalejat peab Ungari Kultuuri Instituut meeles pisikese meenega. Kuna osalejaid oli palju, tuleb meene ootamisel varuda kannatust.
MIKS SELLEST NII PIKALT RÄÄKIDA?
Aga sellepärast, et põnevaid ettepanekuid tuleb palju, kuid mitmetestki neist tasub võimalusel kinni haarata. Manuses saab lugeja tutvuda filmi juurde kuuluva materjaliga, mis on mahukas, aga pakub õpilastele huvitavat ja harivat mõtlemisainet.